2012. 10. 27.

Ebay: BB krém és púder

Nagyon sok beauty blogot olvasok és azt hiszem tavaly jöttek be Mo.-ra a BB krémek. Itthon én csak egy webshopról tudok, ahol be lehet őket szerezni, de elég borsosak az árak. Ezen még túl tudnám tenni magam, mert mégiscsak különleges és jó minőségű termékeket kapunk, viszont mindenre rájön még több, mint egy ezres postaköltség. Ezt így már nem igazán tudom megengedni magamnak és nem akartam 7-8-9 ezer Ftot fizetni egy "alapozóért" mert funkciója mégiscsak az. Szo9kás szerint felmentem az ebay-re és megnéztem mi a helyzet.
Nagyon sok eladótól lehet BB krémeket venni, de vannak már ránézésre is gyanúsan olcsók. Becsapós az, ha a magyar árakhoz viszonyítva keresünk, mert alapból minden kb. fele, kétharmad áron van és valahogy a postaköltség is ugyanannyi Koreából, mint belföldön 100 km-re, ami kész vicc.
Szóval miután elolvastam sok-sok reviewt kikötöttem egy eladónál, és eddig ezeket a termékeket próbáltam:



ITT megvásárolható, akciósan $12.97 és free shipping



ITT megvásárolható, $19.49 és free shipping



ITT megvásárolható, akciósan $9.45  és free shipping


Persze megérkezés után is összehasonlítottam minden információval amit az interneten találtam, hogy eredeti-e vagy nem, szerintem nincs baj velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése